Як вибрати нішу для бізнесу: перевага безконтактних роботизованих автомийок Leisuwash
Перегляди: 577
Приватне підприємництво все активніше набирає популярність серед інших видів зайнятості. Але питання вибору ніші вганяє багатьох початківців і навіть досвідчених підприємців в ступор.
При виборі напрямку компанія Leisuwash Ukraine рекомендує спиратися на 4 основні критерії:
- Конкурентоспроможність
- Розмір клієнтської бази
- Співвідношення витрати/доходи
- Вартість / окупність
Конкурентоспроможність робот-мийок
При виборі ніші варто враховувати розмір обраного ринку і кількість ваших потенційних конкурентів.
На прикладі ресторанного бізнесу ми можемо побачити високий рівень конкуренції. Цільова аудиторія відрізняється розбірливістю та вибірковістю. Тому, щоб добитися успіху, доводиться постійно придумувати нові формати, інвестувати в маркетинг, експертних співробітників та розвиток бренду. І навіть при великих витратах часу і фінансів результат може себе не виправдати.
Безконтактні мийки - новий вид послуг, що стрімко розвиває впізнаваність і популярність. Він пропонує багато переваг в порівнянні з іншими видами автомийок, а отже, в недалекому майбутньому, почне витісняти їх з ринку.
Робот-мийки - це інновації, швидкість обслуговування та якість результату, які гідно оцінять водії автомобілів різних класів. Все це забезпечує їх високу конкурентоспроможність.
Яке у безконтактних мийок співвідношення витрат і доходів
До постійних витрат робот-мийок відносяться:
- автохімія
- рідкий віск
- водні ресурси
- електроенергія
- податкові виплати
- оплата оренди і співробітників (якщо в цьому є необхідність)
- маркетинг (за потребою)
- еквайринг
Список здається значним, але на відміну від інших видів мийок, дані витрати у робот-мийки значно зменшуються завдяки продуманій роботі. Споживання ресурсів у безконтактних мийок регулюється завдяки:
- технології точного дозування миючих засобів по 20-50 мл і активної піни по 50-100 мл на автомобіль
- технології дозування рідкого воску 20-40 мл/авто
- технології економії води і електроенергії 120л/авто і 1 кВт/год відповідно
До того ж на кожну машину витрачається від 6 до 8 хвилин, що виключає перевитрату ресурсів, як це трапляється при ручних і мийках самообслуговування.
Всі ці фактори дозволяють отримати прибуток, що в кілька разів перевищує рутинні витрати.
Цільова аудиторія роботизованих мийок
У всьому світі, за попередніми даними, налічується 1,2 млрд машин. З них 7 мільйонів припадає на Україну. Кожен водій миє машину хоча б 1 раз в тиждень, що становить 28 млн мийок в місяць.
Навіть з таких поверхневих розрахунків слідує, що потреба в автомийках одна з топових. Так що проблема відсутності клієнтів у вас не виникне.
А якщо врахувати цінність економії часу і якість результату, то бізнес безконтактних робот-мийок не має рівних.
Вартість безконтактних мийок та їх окупність
Наші фахівці допоможуть розрахувати окупність вашої майбутньої автомийки в індивідуальному порядку, допоможуть підібрати обладнання і комплектацію під ваш бюджет і потреби.