Блог

Як вибрати нішу для бізнесу: перевага безконтактних роботизованих автомийок Leisuwash

Як вибрати нішу для бізнесу: перевага безконтактних роботизованих автомийок Leisuwash

 

Приватне підприємництво все активніше набирає популярність серед інших видів зайнятості. Але питання вибору ніші вганяє багатьох початківців і навіть досвідчених підприємців в ступор.

При виборі напрямку компанія Leisuwash Ukraine рекомендує спиратися на 4 основні критерії:

  • Конкурентоспроможність
  • Розмір клієнтської бази
  • Співвідношення витрати/доходи
  • Вартість / окупність

 

 

Конкурентоспроможність робот-мийок

При виборі ніші варто враховувати розмір обраного ринку і кількість ваших потенційних конкурентів.

На прикладі ресторанного бізнесу ми можемо побачити високий рівень конкуренції. Цільова аудиторія відрізняється розбірливістю та вибірковістю. Тому, щоб добитися успіху, доводиться постійно придумувати нові формати, інвестувати в маркетинг, експертних співробітників та розвиток бренду. І навіть при великих витратах часу і фінансів результат може себе не виправдати.

Безконтактні мийки - новий вид послуг, що стрімко розвиває впізнаваність і популярність. Він пропонує багато переваг в порівнянні з іншими видами автомийок, а отже, в недалекому майбутньому, почне витісняти їх з ринку.

Робот-мийки - це інновації, швидкість обслуговування та якість результату, які гідно оцінять водії автомобілів різних класів. Все це забезпечує їх високу конкурентоспроможність.

 

Яке у безконтактних мийок співвідношення витрат і доходів

До постійних витрат робот-мийок відносяться:

  • автохімія
  • рідкий віск
  • водні ресурси
  • електроенергія
  • податкові виплати
  • оплата оренди і співробітників (якщо в цьому є необхідність)
  • маркетинг (за потребою)
  • еквайринг

Список здається значним, але на відміну від інших видів мийок, дані витрати у робот-мийки значно зменшуються завдяки продуманій роботі. Споживання ресурсів у безконтактних мийок регулюється завдяки:

  • технології точного дозування миючих засобів по 20-50 мл і активної піни по 50-100 мл на автомобіль
  • технології дозування рідкого воску 20-40 мл/авто
  • технології економії води і електроенергії 120л/авто і 1 кВт/год відповідно

До того ж на кожну машину витрачається від 6 до 8 хвилин, що виключає перевитрату ресурсів, як це трапляється при ручних і мийках самообслуговування.

Всі ці фактори дозволяють отримати прибуток, що в кілька разів перевищує рутинні витрати.

 biznes lejzu 1

Цільова аудиторія роботизованих мийок

У всьому світі, за попередніми даними, налічується 1,2 млрд машин. З них 7 мільйонів припадає на Україну. Кожен водій миє машину хоча б 1 раз в тиждень, що становить 28 млн мийок в місяць.

Навіть з таких поверхневих розрахунків слідує, що потреба в автомийках одна з топових. Так що проблема відсутності клієнтів у вас не виникне.

А якщо врахувати цінність економії часу і якість результату, то бізнес безконтактних робот-мийок не має рівних.

Вартість безконтактних мийок та їх окупність

Наші фахівці допоможуть розрахувати окупність вашої майбутньої автомийки в індивідуальному порядку, допоможуть підібрати обладнання і комплектацію під ваш бюджет і потреби.

biznes lejzu 2

Recommended Post

Бізнес з LeisuWash

Зацікавив бізнес?
Звертайтеся до нас прямо зараз.

Image

Роботизовані
безконтактні автомийки

© 2020, LeisuWash. Розробка сайту - Net-tuning.com

Наш офіс

Катерининська 8/10
Одеса, Україна, 65026

Контакти